CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

JOM TEST LUCK ANDA TAHUN INI

Thursday, July 17, 2008

SKYPE...

salam..ari ni rse nk cite psl skype..pgi2 lgi aku dtg opis tiap2 ari msti on skype..pastu bce msg2 yg aku ketinggalan...ni la tmpt aku berhibur..dorang ni memang beh..wt aku gelak guling mcm tenggiling..hehe...minimizekan skype nih...tkut kantoi...hehe....ari ni sume tukar nme lak...

  1. Kiena = Kiena Cute
  2. Mia = Mia Montok..
  3. Juice = Juice Jelita...(aku la tuh)
  4. Nani = Nani Chantek
  5. Dazz = xtukar nme lgi...(bile mau tukar??)

psl boye2 aku xtau la sgt...aku pasan ade boya tembam, boye janggut, boye tanjung..boye pe lgi eh..sila bantu aku untuk mengenal pasti mangsa...hehee

2 comments:

Unknown said...

aku maleh nak riak
:bersiul

JuiCe said...

dazz nyelesss.huhuhuhu