CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

JOM TEST LUCK ANDA TAHUN INI

Thursday, July 3, 2008

Jariku dan Kawanku

...kenapa tjuk hri ni jari n kwanku??xde kene mengena pon...cite jari kt bawah tuh ha...huhuhu..
inila mummy aka Syila...poyos..pagi2 dh posing cm model...aku pon pe lg...nyelit la skali..huhuhuh...emm..ape nk cite eh....ha...smlm mummy beli 1 set GARNIER..pasni...jd Fasha Sandos la dier..huhuhu..ari ni tema jeans...kenapa???ini adalah kerana....pemalas nk iron

la tuh...jap lg lak smbung..byak plak org cri aku ni...


....kenapa jari aku jd mcmtu???sumernye gara2(bkan gaara),tersepit hole punch...uwaaaa...skit2...darah beku...setelah dicucuk ngan pin n darah di picit kuar..bru lega..tp bdenyut2 gak...ptg kejadian..(semalam)...gi giant n guardian..aku membeli smbil membelah ..beli la HURIX ALOE VERA..untuk letak kt jariku yg comel ni..(comel ker??)..huhuhu...

mcm magic gak..pg ni tgok2..mcm dh elok lak luke die..leh la pomot kt kwn2 HURIX ALOE VERA ni..ngeh3..(tiru gelak mummy)...papepon...hr ni still berbalut, tkut msuk angin..kang lemau lak jari aku...hehe...

0 comments: