CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

JOM TEST LUCK ANDA TAHUN INI

Friday, July 25, 2008

Hingga Ke Saat Ini...




ni la...pemandangan dr rumah aku...menjelang petang, n selepas maghrib....cntik x...bg aku..cntik....keindahan ciptaan Tuhan..em..xde ape nk buat petang2..xkan nk gi swimming kot..kene pakai bikini lak..hik3...mne leh...seksi u...
xpelah..juz forget about it...
ari ni kurang memberangsangkan..walaupon mlm td mlm jumaat..aku xterlibat ngn malam jumaat punye xtbt....huk3...tp semalam..aku gduh ngn hubby..xtau la nape die..piyed kot...hujung2 bulan piyed..uh...huhuhu..xpe la ling..u cool down first...nk uat cmne..hidup xselalunya cerah...kekdang mendung jgak kan...sib bek semalam bergurau senda ngn kengkawan...xle bosan sgt hp xde munyik2....sian aku kan...(sigh)....
petang ni nk blik umah kakak kt PJ je rse...emm..kakak aku duk TAMAN MELATI ajak aku pi kedah mlm ni...len kali je la..aku nk gi GATH SKYPE sok.....kang kiena n ledi marah aku lak..toie...hehe...emm....kakak aku kt PJ ajak aku pi soping ahad ni...sape nk ikut?sib baik ajak ari ahad..kalo sabtu..xdpat den nk nolong eh....ekekeke...gath3...gath punye pasal la aku kensel xtbt lain tau...sok kene naik lrt trun kt stesen DAMAI..pastu kiena pickup...tq kiena..muah...(kalo dax nk pickup kang kene marah ngn awek dax lak)....(sekian)


0 comments: