CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

JOM TEST LUCK ANDA TAHUN INI

Monday, July 28, 2008

Gath Skype 2008, Taman Tasik Titiwangsa, 26/7/2008...3:00 PM-9:00 PM

emm...dr mne nk mule eh...kul 1 aku naik tren untuk ke stesen LRT Damai....kt sana sya akn berjumpe dgn abg dax nsem...abg dax..(tq sebab amik sya ye)...dlm kete kepek col suh beli air mineral..abg dax dgn bergayanye trus ke kg.baru...(kg zainudin rusman)...kitorang mncri air mineral sebanyak 24 botol...tibe2 abg dax berkata.."jus, kete rosak la, nti dax tepon bel suh amik jus ye"..dialog telah diubasuai ats sbb2 tertentu..(xingat senonye)..hehe...bel dgn bergayanya dtg amik aku kt ctu..memula aku xkenal bel..aku jeling maut kt bel sbb pndg2, senyum2...pdn muke...(sori bel, aku xcam ko)...
sesampainye di tasik...aku nmpk kiena n jai..n acim...tibe2 mndapat pgilan dr abg dax..."jus, dh smpai lom?"..aku kte dh.."ok2, tgu dax kt ctu 5 min...jgn bergerak kemana2.."...aku pon kaku di ctu...(aku pon ckp kt bel...)..ape jadahnye td eh ko gi amik aku..die dh nk smpai dh pon...ish3....bel ckp..ntah..
pastu aku pon duk la kt meja...smbil menunggu ledi yg sedang solat hajat di surau tasik tersebut...kepek, MK, shrill, Din, Kiena, Summer pon dh ade...tibe2..bru je pas order limau suam...nmpkla si LEdi terkedek2..dtg menuju ke meja kitorang..wiwit...hehe
pastu..kami naik kete gi la ujung titiwangsa..(gmbr seperti di blog jamban)..mkn2..beramas mesra...(kepek beli pizza n kepsi yg beh..tq kepek)...manggis sponsored by kiena...(tq makcik kiena..ko mmg besh).....

to be continue..........

0 comments: