CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

JOM TEST LUCK ANDA TAHUN INI

Thursday, July 10, 2008

Pagi Yg Lambat, Kini Makin Lambat...Lalalalaa

salamekom...
pg ni aku lmbt bgun sbb semalam blik umah kul 10.....gi pudu beli tiket nk gi batu pahat...hr jumaat kul 9.30 mlm je ader bas....hushhh.....xsabo nk jumpe my hubby...huhuhu....
pg ni nmpk lg secreto admiro tuh...aku nmpk die pi beli nasik lemak...2 bungkus...ingtkan beli untuk aku...ngeh3..pasaannnn...bwekkk
ari ni bas awl....tgok bernard ats bas...gelak beramai2...huhuhu...ade bdak selok tuh tetibe beramah tamah lak ngn aku...(ish apehal die ni)...layanz jer...zaassss....smpai opis beli kuih jer...xselero lak...(tp cucur badak abis aku mkn 3 bijik)...lalalala...pastu che nad lak kene pi takaful ari ni...pe lg..kolam kabut opis dibueknye..(apesal aku ckp nogori ni...jai nye pasal la ni)
lopeh beberape ketike, arakian alkisahnya reda la keadaan yg tadinya berantakan dan sepi ladanya pejabat seperti padang jarak padang tekukur..(ish, cm hikayat Malin Deman lak)..aku byak keje ni...kene wt maxis megatrack report June..lalala...arakian kebizian la hendaknya jue_rosazira hari ini...

..........adios....

0 comments: