CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

JOM TEST LUCK ANDA TAHUN INI

Tuesday, July 8, 2008

Secreto Admiro!!

hah..apesal tjuk cmtuh??hehehe...nk dijadikan citer indah...pg2 biasa spy dr jauh je..hr ni mimpiku mnjdi kenyataan...peh...tergamam jap..mummy pon selok hri ni..dan2 kontrol ayu..alamok..ensemnye....slurp..meleleh wa ckp lu....dpt bas lmbt pon i dont mind la today..he3...nk2 plak duk sebelah..pe lg,control lubang hidung ngn hiheels..dh le ujan..licin lak tuh..erk...kalo tersadung jatuh atas mamat tuh, koma 2 - 3 hari pon xkisah aku rse..ha3...adeh..mne bas ni...

Tibe2..dtgla bas...T624....the ensem guy pon naik bas dgn bergayanya.,..emm..nk itot!!!aku tau die pon syg nak tgalkan aku tuh..har6..pasan lak...bas aku lom smpai lg..kul 8..8.30..cecah kul 9..bru la ader T607..cess...full tank siot..aku n mummy mengecilkan diri di khalayak manusia2 dlm bas...iyahhhh..berjaya...tp tercium beg sorg mamat lam bas..peh...ape bau ni..iyark....hahaha...cm sial ade org gelakkan aku..(siap ko mamat selok,,,dush6)..mummy n sorang ("shah rukh khan malaysia") or SRK....bercinta...sling peluk memeluk antara stu sme lain...ouch..touching rse..hahahahahha...(jgn mare...)...setibanye di satu tmpt..ting...bus benti...trunla segerombolan manusia yg (...........)...sensitiviti org asia...message cannot displayed here...hehe,...bru la aku tau why the bus is really crowd...xpe...aku pon ngn selambenye control kejelitaan walaupon digelakkan...haha..beg mummy tersangkut kt beg SRK...ces...dhla peluk memeluk..adegan lain lak...sngkut2 beg la..ish...(mcm cite hindustan plak rse...selendang tersangkut..kan2??penah tgok x cite cmtuh???..tp kali ni beg...ade jodoh la tuh..bju lak match..sme2 biru..romantika nyer...

peh..setelah beberapa manusia trun...akhirnya kami dpt duduk..lega nooo...eh..benti satu tempat..ade lak sorang pompuan memalukan diri die...

Pompuan tu:..adik2...can u take my umbrella behind there
Unknown: xde la....
Pompuan tu:...sekejap2...my umbrella...(berkata kepada pakcik dreber bas)
Unknown:(menggeleng2kan kepala)
Pompuan tu:...oh...sori2...

agak2 pham x...upenye payung die dh dlm beg die...malu je...sje menglemerkan diri...aku n d geng ngn xtahnnye..gelak kaw2 munyer...adeh...kalo aku, malu dh nak nek bas for a while...hehhee....penat gelak....diam......akhirnye..kul 9.40 smpai la di opis...lmbt coz plus jem...
punch card merah again...huhuhu..

............................sekian......................

0 comments: