CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

JOM TEST LUCK ANDA TAHUN INI

Wednesday, July 23, 2008

Merpati Dua Sejoli..

pic ni aku dh snap dua hari lepas..tp aku rse nk bercerita tentangnya arini...seronok kan jd burung..bebas...terbang ke mana2 aje...redah jer...burung ni salu ade kt beranda umah aku...jinak...aku suke tgok gelagat 2 ekor burung ni...romantik jer...petang2 dating...kalo aku ngn hubby leh mcm ni kan best..tp kitorang bkn burung...tuh yg susah nk citer tuh...hahaa..
xpelah burung..ko jge diri leklok ek..jgn smpai trjtuh ke tanah...kalo jtuh pndai2 la bgun sndiri..xkan tuh pon nk suh aku ajor...hikhikhik...(burung ni ade anak tau..sarang die ade kt blakang aircond punye hp, kt bilik nad..smlm aku dgar anak die ngis..nk susu le tuh)...kepada sesiapa yg membaca coretan ni, jgn kaco sarang die tau, nti aku tembak korang)...sekian....cite lain menyusul selepas ini.....

2 comments:

twistiesgurl said...

mesti hari2 ko kene basuh berak burung kan...
muehehehe...
nasib ko ler jue

JuiCe said...

xde mknenye aku bsuh..bkn lam umah..kt beranda luar...hahaa