CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

JOM TEST LUCK ANDA TAHUN INI

Wednesday, June 25, 2008

KEnAPA SayE SUka KaWAn SAye...

Bismilahirrahmanirahim...

aku nk cite psl kwan2 kt skype ari ni...kenapa aku suke dorang...aku mulakan dengan yg aku biase chat.....mklumla sbelum nih kan aku xkeje..skang bru keje n ade blog...so stat blik la persahabatan ni...

  • KIENA = Best Time Ever ( Mcm Spongebob).walaupon aku dh lme xchat ngan kiena, tp kiena salu colin2 aku, cite paper n update psl kwn2..
  • DAZ = Ingat Panda Ingat Daz..ade gak sms2 aku mse aku xkeje
  • LADY = Best Cam Beskal..salu msg aku gak...kalo nk gosip cr ledi...
  • SUMMER = Mane Summer Skang Eh..
  • DIN = Sebab die poyo..tp aku salu donlod lgu kt blog die..aku suke tgok blog din..
  • KEREPEK = Die telah menemukan aku ngn kwn2 yg best.walaupon bru je chat ngn kepek, aku tau die sorg yg best dan sorg yg mempunyai impian yg tinggi, walaupon aku xtau die tinggi ke rendah.
  • NANI = Baru kenal...no komen..
  • TAIPANZ = Xsilap aku die CEO jamban...
  • MIA = Mama yg best dan sporting
  • 3RD = Dh lame aku xchat ngn 3rd...tp 3rd sorg yg buat aku gelak,kdg2 aku skit ati gak..die suke nyakat.
  • DAX = dax pon aku bru kenal..lme2 bru leh update psl dax..tp yg banggenye, kalo men game mesti aku yg menang...die sje bg peluang kot??haha..
  • GAARA = nti dh kenal bru aku tulis
  • WID = ?
  • BELDI = ?
  • ELEEN = adik daz kan??
  • SHRILL = ?
  • BERAS = ?

ade aku tertinggal sape2 x..sila sms aku di skype...nti aku dh kenal sume aku akan update, sye bdak baru blaja...kalo slh tolong tunjukkan..

sekian...wassalam

0 comments: